פורטל העסקים המוביל בישראל

אשראי לכל אחד! כיצד תקבלו כרטיס אשראי?

על מה נדבר?

אשראי נטען

ממצאים מעידים, כי לכל תושב מדינת ישראל יש לפחות שני כרטיסי אשראי, ובכללו ניתן לומר שחמישה אחוז מהם בעלי חמישה כרטיסי אשראי.
יודעי דבר מדווחים, כי ההוצאה הכספית המשוערת של כרטיסי אשראי מסתכמת בסך של ארבעת אלפים ₪ מדי חודש.
מצב זה מדאיג למדי, ובהכרח גורם לרבים מתושבי הארץ לחרוג ממסגרת האשראי שלהם. על מנת להפסיק את "הטירוף" הזה, הכירו את כרטיסי האשראי הנטענים.

כל מי שרכש אותם, אינו מבין למה הוא עשה זאת עד רגע זה. כרטיס אשראי נטען אפשרי להוריד דרך אפליקציות רבות. אותן אפליקציות מאפשרות לכם מעקב אחרי ההוצאות, כמו גם הטענה של כרטיס נטען בכל אמצעי תשלום. זאת ועוד, אותו כרטיס אשראי מאפשר לכם לבצע המרות מטבע, או לחלופין להעביר כסף בין כל מיני כרטיסים. במאמר זה נסביר לכם כל מה שאתם ממש חייבים לדעת עליו.

מה זה בכלל כרטיס אשראי נטען?

כאמור, כמעט לכל אזרח ישראלי יש לפחות כרטיס אשראי אחד. נראה כאילו זה מוצר חובה.
עוד לא תמצמצו, וכבר יגיע אליכם דוח חודשי למייל או לנייד על עסקאות בגובה של אלפי ₪, שנמשכות כמו מסטיק על פני כמה חודשים, כי ככלות הכול – הכי נוח לחלק לכמה תשלומים.
לפיכך, הכירו אופציה חדשה. בעודנו נדון על מה זה כרטיס אשראי נטען? ממצאים מעידים, כי בארץ, בשיעור של חמישה עשר אחוזים מבתי אב מתנהלים בכלל בלי חשבון בנק, כי אם רק במזומן.

נכון כי להתנהל במזומן נראה כמו התנהלות כלכלית נבונה, אשר גורמת לכם שלא להתחייב לחובות גדולים מדי באשראי, אבל לא תמיד יש מזומן בכיס, וצריך למצוא פתרון זמין אחר.
פתרון שכזה מגיע בדמות של כרטיס אשראי נטען. מדובר אודות כרטיס אשראי, אבל בקונסטלציה אחרת.
ניתן לרכוש באמצעותו בכל רחבי מדינת ישראל, ובכל מדינה ברחבי תבל, עד לסכומים שבהם הטענתם מבעוד מועד את הכרטיס.

עסקינן אודות כרטיסי אשראי שהונפקו מתוך שיתוף פעולה עם חברות אשראי בין לאומיות. זה הפתרון האמתי שלכם לחסוך בהוצאות כספיות, ולשלוט באופן מיטבי בכל הוצאה והוצאה, מדי חודש. אין זה מייתר את כרטיס האשראי הקונבנציונלי, אפשר להחזיק בשניהם. לכל תרחיש בו תהיו "לחוצים כלכלית" בחודש מסוים, ותעדיפו לחלק את התשלום לכמה חודשים, חרף הבעייתיות שבכך.

איזה שימושים אפשר לעשות בכרטיס אשראי נטען?

לשאלה – איזה שימושים אפשר לעשות בכרטיס אשראי נטען? נסביר, קודם כל, שמדובר על כרטיס אנונימי, שאותו מנפיקים בלי בכלל מספר חשבון בנק, ובלי השם שלכם. השימושים שלו הם כדלקמן –

  • באם בחרתם בכרטיס אשראי נטען ביחד עם קוד סודי, ביכולתכם למשוך מהכספומטים השונים כסף מזומן.
  • כרטיס אשראי נטען מאפשר לכם לבצע עסקאות במזומן, עד לסך של הטענת הסכום.
  • לידע כללי, אי אפשר לבצע באמצעותו כל הוראת קבע שהיא, או עסקה של תשלומים.

מדוע כדאי להזמין כרטיס אשראי נטען?

יש המון סיבות, אשר תומכות בהזמנה של כרטיס נטען. ואלו הן לפניכם –

  • אפשרות של משיכה – באפשרותכם למשוך, כאמור לעיל, כסף מכל כספומט ברחבי מדינת ישראל.
  • אתם יכולים לשלוט בהוצאות שלכם – בשל העובדה כי לכרטיס הנטען אין מסגרת אשראי, והכול מתבצע במזומן, כאן ועכשיו, תוכלו לשלוט על ההוצאות הכספיות שלכם באופן הזה שלא תיקנו דבר מעבר ליכולת הכלכלית שלכם.
  • אין מחויבות להיות לקוחות של בנק כזה או אחר – קניית כרטיס נטען אינה מקושרת לבנקים. אפשר לקנות אותו רק עם תצלום של תעודת הזהות שלכם.