פורטל העסקים המוביל בישראל

מה עושים אם הבנק לא נותן כרטיס אשראי?

על מה נדבר?

אם הבנק לא נותן לך כרטיס אשראי, אתה יכול להשתמש בכרטיס נטען.

כרטיסים נטענים מקושרים בדרך כלל לא מקושרים לחשבון העובר ושב שלך, כך שאין להם אותן עמלות כמו כרטיס אשראי. אם אינך בטוח אם הבנק יאשר את כרטיס החיוב שלך, הקפד לשאול אותם לפני הגשת הבקשה.

אם יש לך כרטיס אשראי והבנק לא נותן לך אותו, אז כדאי לפנות אליהם. אם כרטיס החיוב שלך מחויב ללא רשותך, פנה לבנק ובקש כרטיס חיוב חדש.

אם הבנק לא גובה את הכרטיס שלך, סביר להניח שיש לך כרטיס אשראי. אם אין לך כרטיס אשראי, תצטרך לפנות לבנק ולברר מה לא בסדר בחשבונך.

אם הבנק גובה את כרטיס החיוב שלך, סביר להניח שיש לך כרטיס חיוב. אם אין לך כרטיס חיוב, צור קשר עם הבנק ושאל אותם מדוע הוא חויב את חשבונך.

כדאי לפנות לבנק ולבקש מהם לדחות את העסקה.

אם אינך מצליח להגיע לנציג, עליך להתקשר למספר שירות הלקוחות שלו או לבקר בסניף שלו. תזדקק לכרטיס שלך כדי לבטל את העסקה.

אם הבנק לא נותן כרטיס אשראי, תמיד אפשר להתלונן בבנק. לדוגמה, אם כרטיס האשראי שלך מחויב על רכישה שלא ביצעת, אז אתה יכול להתקשר לבנק ולבקש ממנו לבדוק.

אם חויבת בגין משהו בכרטיס החיוב שלך שלא אישרת, פנה מיד לבנק. הם יוכלו להחזיר את הכסף שלך ולעזור לחקור מי השתמש בכרטיס החיוב שלך ללא רשות.

אם אתה מנסה להשתמש בכרטיס האשראי שלך אבל הוא לא עובד,

ייתכן שהבנק דחה את העסקה. זה יכול לקרות ממגוון סיבות:

-פג תוקף הכרטיס ויש לעדכן אותו

-ייתכן שהבנק יצטרך ממך מידע נוסף על מנת לעבד את העסקה

-ייתכן שחרגת ממסגרת האשראי שלך

-ייתכן שיש בעיה בחשבון שלך.

אם אתה צריך לחייב את הכרטיס שלך, אבל הבנק מסרב לעשות זאת, עליך לפנות אליהם ולבקש הסבר. ייתכן שיש להם סיבה לסרב לחייב את הכרטיס שלך.

אתה יכול גם לנסות בנק או חברת כרטיסי אשראי אחרת ולראות אם הם יהיו מוכנים לחייב את הכרטיס שלך. אם אתה מתקשה למצוא חברה שתחייב את הכרטיס שלך, תמיד קיימת האפשרות להשתמש במזומן או בצ'ק במקום זאת.

אם כרטיס נטען שלך חויב בטעות, תוכל לערער על החיוב מול הבנק שלך. אם הבנק לא נותן כרטיס אשראי, ייתכן שהוא בוטל או פג תוקף. אתה יכול לפנות אליהם כדי לברר אם זה המקרה.

כרטיסים נטענים נמצאים בשימוש יותר ויותר במקום כרטיסי חיוב. הסיבה לכך היא שהם נותנים לך הגנה טובה יותר מפני הונאה והם מאפשרים לך לצבור נקודות על רכישות שאתה מבצע.

אם הבנק לא נותן כרטיס אשראי, חשוב להבין מדוע. ייתכן שהבנק דחה את בקשתך בגלל הכנסה לא מספקת או חוב גדול מדי. ייתכן שהם גם דחו אותך אם הם מרגישים שאתה לקוח בסיכון גבוה.

מכיוון שהבנק לא נתן לך כרטיס אשראי, אין דרך לחייב אותו. אם הבנק יגבה את כרטיס החיוב שלך, זה יהיה בגלל שהוא משתמש בשירות הגנה על משיכת יתר וגובה ריביות על הכסף שהם הלוו לך.