פורטל העסקים המוביל בישראל

מצב הביטקוין הנוכחי

על מה נדבר?

לסיכום יומי של חדשות ומידע על ביטקוין, את'ריום, דוגקוין ועוד, אתר זה מכיל את כל מה שאתה צריך לדעת על מטבעות קריפטוגרפיים. מדד מחירי הביטקוין של קיטקו מציג את מחירי הביטקוין הנוכחיים בדולרים אמריקאים תוך שימוש בממוצע של הבורסות המובילות בעולם. מחירי מטבעות הקריפטו משתנים כל הזמן ונותרים תנודתיים מאוד.

ביטקוין

הוא מטבע דיגיטלי המאפשר לבצע עסקאות ללא התערבות של רשות מרכזית. Bitcoin Core היא תוכנת קוד פתוח בחינם המשמשת כצומת ביטקוין, בונה ובונה את רשת הביטקוין ומספקת ארנקים של ביטקוין לאימות תשלומים. מערכות מטבעות קריפטוגרפיות הן מערכות עמית לעמית, ותוכנת קוד פתוח פירושה שכל מחשב יכול להיות חלק מתהליך הכרייה להשגת מטבעות.

זה מאמת את כל הבלוקצ'יין, כולל כל עסקאות הביטקוין. Core Core מכיל גם מנוע אימות עסקאות שמתחבר כצומת שלם לרשת הביטקוין. יוזמת המטבע הדיגיטלי MIT מימנה את פיתוח Bitcoin Core.

כל 10 הדקות

מטבעות חדשים נטבעים על ידי כורי ביטקוין שעוזרים לתחזק את הרשת על ידי הוספת נתוני עסקאות חדשים לבלוקצ'יין. ניתן להוריד את לקוח אימות העסקה המלא כעותק מלא של הבלוקצ'יין (150 ג'יגה מינואר 2018). כשתקבל את ארנק ה- Paxful שלך, הכסף יגיע לאחר שני אישורים.

למעשה, סביר להניח שהביטקוין הסופי לא ייכרה לפני 2140. צמצום דרמטי בגודל התגמול יביא לכך שתהליך הכרייה יכול להתקרב למועד האחרון של 2140. חשוב לזכור שרשת הביטקוין, ככל שהיא, עשויה להשתנות.

ככל שקרה במשך עשרות שנים לרשת הביטקוין

נשקלו פרוטוקולים חדשים, דרכים חדשות לרישום ועיבוד עסקאות ומספר גורמים אחרים המשפיעים על תהליך הכרייה. הביטקוין הוא אסימון הקריפטו העתיק ביותר שניתן לרכוש, ושוויו השתנה משמעותית במהלך 24 השעות האחרונות.

הוא ואחיו הדגישו שהם לא ימכרו את הביטקוין שלהם ברגע שהמחיר יעלה על 380,000 $. מומחה המטבעות והקרנות הון סיכון טים דרייפר הצהיר בשנת 2014 כי הביטקוין יגיע ל -10,000 דולר בתוך שלוש שנים, מה שקרה בשנת 2017, התאריך שחזה. הוא הסביר שכאשר הביטקוין הגיע למחיר של 10,000 דולר הוא נסחר ב -413 דולר.

הסיבה לכך

היא כי כל עסקת ביטקוין כוללת דמי עסקה. זהו פונקציה של כלכלה סגורה בה דמי העסקה מוערכים כמסים. עמלת העסקה עומדת כעת על כמה מאות דולרים לבלוק, אך עשויה לעלות לאלפי דולרים רבים לחסימה ככל שמספר העסקאות יגדל בבלוקצ'יין ומחיר הביטקוין יעלה.

הרשת מתקשרת עם צמתים המריצים את תוכנת הביטקוין שמתחזקת את הבלוקצ'יין של ביטקוין

כדי להשיג אימות ובעלות עצמאי, כל צומת מאחסן עותק משלו של הבלוקצ'יין. כאשר צמתים ברשת מאמתים עסקאות או מוסיפים עסקאות, העותקים שלהם מועברים לבלוקצ'יין של Bitcoin ומוסיפים לצמתים אחרים.

תוצר (תוצר מקומי גולמי) הוא הנתונים הכלכליים החשובים ביותר בשוק מטבע החוץ. זהו דמות המשמשת את הפונדמנטליסטים למדידת הבריאות הכללית של המדינה וצמיחה פוטנציאלית.