פורטל העסקים המוביל בישראל

סליקת אשראי לעסקים קטנים ובינוניים

על מה נדבר?

סליקת אשראי לעסקים

כל ההבדל בין עסק שמנוהל נכון, לבין עסק שלא מנוהל נכון, קשור לאפשרויות סליקת אשראי נכונות. בשל כך, כדאי שתעמיקו לדעת את כל נושא הסליקה, ותתוודעו לכמה שיותר פתרונות סליקה מעולים, אשר יספקו לכם פתרונות לאתגרים שהחברה שלכם עוברת מדי יום, "ותשאירו אבק" למתחרים שלכם. במידה וכמות הספקים, כמו גם כמות הלקוחות שלכם, איננה מבוטלת, בוודאי כבר שמתם לב, עם חלוף השנים, כי כל אחד מהם מעדיף לפעול בצורה שונה. אותו הדבר מתרחש כאשר מדברים על סליקת אשראי מומלצת. מומלץ שתתוודעו לכמה שיותר דרכי סליקה, שיאפשרו בידכם לתת פתרונות אפקטיביים, לכל דרישה שלא תהיה, בצורה הכי מיטבית. המשיכו לקרוא, זה נעשה מעניין מרגע לרגע.

מה היא סריקת אשראי מומלצת?

כאשר מעוניינים לרכוש שירותים של סליקת אשראי מומלצת, כדאי לדעת מה הסגולות שלהם מלכתחילה. אספנו עבורכם חמש כאלו, ואלו הן לפניכם –

  1. סליקה בתור אמצעי תשלום מלקוחות שכיח – ברור לכולכם, בוודאי, כי התשלום באמצעות כרטיס אשראי נחשב כיום כשכיח ביותר. בקונסטלציה של תשלום על ידי כרטיסי אשראי, אתם מאפשרים ללקוחות שלכם לתקשר עמכם בנוחות, תוך כדי ביצוע עסקאות בלי כל הסחבת של צ'קים, תשלום במזומן או לחלופין העברה בנקאית.
  2. בתור בעלי חברה, בעודכם מספקים ללקוחות שלכם לשלם עם כרטיסי אשראי, כל היוזמה עוברת אליכם. באתר שלכם, או דרך טלפון, תבקשו מלקוחותיכם את נתוני האשראי. מיד אחר כך תבצעו את הסליקה של העסקה שהסתיימה כעת. הדבר מייתר את ההעברה של הכסף מהלקוח, ביוזמתו, ואתם תוכלו לעסוק בדברים חשובים יותר בעסק שלכם. יחי הקדמה!
  3. מה הקשר לאוטומציה מוגברת? כאשר סולקים עם כרטיסי אשראי, כי אז הכול מתבצע בצורה אוטומטית. הווה אומר – אתם לא חייבים להקליד את פרטי חשבון הלקוח, או להפיק לו חשבונית וקבלה בצורה ידנית.
  4. מה הקשר בין סליקת אשראי לבין גבייה מרחוק? כאשר מתבצעת סליקה של אשראי מבית העסק שלכם, ביכולתכם לבצע אותה מרחוק, מכל מקום. בעוד כולנו שומרים על ריחוק חברתי, בשל התפרצות נגיף הקורונה, מדובר על דרישה מינימלית מן העסקים.
  5. סליקת אשראי מבטיחה כיסוי וודאי לתשלום מהלקוח – כאשר הלקוח מחליט לשלם לכם בצורה של העברה בנקאית – ראשית כל, הוא יכול להתחרט ומיד לבטל אותה. ושנית כל, לוקח כשלושה ימים עד שתבחינו בה בחשבון שלכם. מאידך, כאשר הלקוחות שלכם קונים ברשת האינטרנט, הציפייה שלהם לקבל אישור מידי של העסקה. רק על ידי סליקת אשראי הלקוח יכול לקבל מעכשיו לעכשיו את המוצר או את השירות שאתם מציעים.

טיפים לבחירת חברת סליקה

החלטנו לפנק אתכם, ולהציג לפניכם כמה טיפים לבחירת חברת סליקה. והרי הם כלעיל –

  • כאשר דנים אודות סליקת אשראי, קיים תקן של אבטחת מידע, שכל העסקים חייבים להתכתב עמו. התקן מכונה PCI DSS. עסק שלא עומד בתנאי התקן המחמיר הזה, אינו עשוי לספק לכם כל שירות של סליקת אשראי.
  • ניתן לומר שלא תמיד העלות של השירות חשובה, אבל כבודה במקומה מונח. משמעותי כי תבחנו מבעוד מועד את התמחור של שירותי הסליקה. שהתמחור יהיה ריאלי, ויהיה זהה לשאר החברות שמבצעות סליקה. "ושלא יעבדו עליכם"…

לסיכום,

אנו מבינים, ככל שיש דרישה לשירות כזה או אחר, כך "צצות כמו פטריות" בזאת אחר זאת, חברה אחרי חברה, שמציעה כמעט אחד לאחד את אותם השירותים. כל החוכמה למצוא חברה עם ערך מוסף בכלל, וחברה עם ערך מוסף, כאשר מחפשים חברה לסליקת אשראי מומלצת בפרט. אל תדאגו. טיפלנו בהכל. לאחר סקר שוק מעמיק, מצאנו את החברה המדהימה והמובילה בתחום. הכירו את חברת upay. החברה מציעה לכם מערכת תשלומים, שהכי מתקדמת ומאובטחת כיום. באמצעות מערכת זאת, ניתן לבצע עסקאות עם כרטיסי אשראי, וכמו כן, לקבל תשלומים באופן ישיר לחשבונות הבנק העסקיים או הפרטיים שלכם.