פורטל העסקים המוביל בישראל

הכירו את ההייטק פארק בנווה פריצקי

על מה נדבר?

פארק ההייטק בעיר נווה פריצקי הוא מקום אליו יכולים לבוא סטודנטים ואנשי מקצוע לעבוד על הרעיונות שלהם. בפארק יש את כל המתקנים שאתה צריך כדי להביא את הרעיון שלך לפועל.

יש להם מעבדת הדפסה תלת מימדית, שבה אתה יכול להדפיס כל דבר, מכוס ועד מכונית. תוכלו למצוא שם גם מתקנים רבים אחרים – כמו משרד, כיתות לימוד או חללי אירועים לסוגים שונים של אירועים.

פארק ההייטק בעיר נווה פריצקי מהווה מרכז לחדשנות טכנולוגית. הוא מארח חברות שונות, עם מגוון תחומים כמו אבטחת סייבר, בינה מלאכותית ורובוטיקה.

הפארק ממוקם באזור התעשייה של העיר והוא הוקם על ידי העירייה בשיתוף עם חברות פרטיות. מטרתו היא לספק מרחב לפיתוח טכנולוגי שיסייע לתעשייה המקומית וייצור מקומות עבודה לאנשים המתגוררים בנווה פריצקי.

נווה פריצקי הוא פארק הייטק עם מערכת אקולוגית ייחודית בלב ישראל. הפארק הוא ביתם של יותר מ-100 חברות בינלאומיות ומציע סביבה מרגשת לסטארטאפים ויזמים.

איך הפכה העיר נווה פריצקי לבירת ההייטק של ישראל?

העיר נווה פריצקי היא בירת ההיי-טק של ישראל. זו עיר קטנה, אבל היא פיתחה מערכת אקולוגית מתקדמת וחדשנית שמשכה סטארטאפים וחברות רב לאומיות רבות.

החלטת ממשלת ישראל להקים אוניברסיטה חדשה בנווה פריצקי הייתה הזרז העיקרי לשינוי זה. האוניברסיטה נבנתה על מנת לענות על הביקוש לעובדים מיומנים מאוד באזור.

בנוסף, נווה פריצקי נהנתה גם מקרבתה לתל אביב שהיא מרכז ההייטק של ישראל.

יש מעט מאוד ערים בישראל שהן הייטקיות כמו נווה פריצקי. העיר היא ביתם של יותר מ-700 חברות היי-טק, כולל אינטל, מיקרוסופט ו-IBM.

את הצלחתה של העיר אפשר לייחס לקרבה לתל אביב ולתשתית המצוינת שלה. יש לה רשת תחבורה מפותחת וכוח אדם מיומן ביותר.—

נווה פריצקי היא עיר במחוז המרכז בישראל. היא הוקמה כעיירת פיתוח ב-1950, והפכה לבירת ההיי-טק של ישראל בשנות ה-90.

העיר ממוקמת ליד כביש 6, וממוקמת על שתי גבעות. בגבעה התחתונה מתגוררים כ-40,000 תושבים ו-15,000 מקומות עבודה. הגבעה הגבוהה מונה כ-10,000 תושבים ו-5,000 מקומות עבודה.

חברת ההיי-טק הראשונה שהתבססה בנווה פריצקי הייתה Intel Corporation בשנת 1991. היא חיפשה מיקום ישראלי מאז הקמתה בשנת 1968 כשעדיין נודעה בשם Fairchild Semiconductor International Incorporated.

הבחירה של אינטל בנווה פריצקי הושפעה מהקרבה לכביש 6.

מה מייחד את ההייטק פארק בעיר נווה פריצקי?

פארק ההייטק בעיר נווה פריצקי הוא ייחודי מכיוון שהוא מקום בו יכולות לגדול חברות הייטק וסטארטאפים.

היא נוסדה בשנת 2006 כיוזמה לפיתוח תעשיית ההיי-טק הישראלית בצפון ישראל. הפארק גדל כעת למרחב מודרני, ירוק ופתוח עם למעלה מ-400 חברות

נווה פריצקי היא העיר הראשונה בישראל שנבנתה על פארק הייטק. הפארק הוא ביתם של סטארטאפים ויזמים רבים המפתחים מוצרים ושירותים חדשניים.

פארק ההייטק בנווה פריצקי הוא ייחודי מכיוון שהוא תוכנן תוך התמקדות בקיימות, שטחים ירוקים וחדשנות.

פארק ההייטק בעיר נווה פריצקי הוא ייחודי מכיוון שהוא אחד הפארקים הבודדים בעולם שיש לו מערכת השקיה אוטומטית לחלוטין. המערכת מסוגלת להסתגל לשינויים במזג האוויר ובאקלים, מה שהופך אותה לאופציה בת קיימא וידידותית לסביבה.