פורטל העסקים המוביל בישראל

המחשב לא עולה? הדיסק קשיח נהרס? זה הפתרון בשבילכם

על מה נדבר?

שחזור מידע מדיסק קשיח

המחשב שלכם הפסיק לעבוד, וכעת אתם רוצים לשחזר ממנו מידע, כמו תמונות או מסמכים? הדיסק הקשיח שלכם נהרס, ואתם מודאגים מאיבוד כל המידע ששמרתם בו? אם ככה, קודם כל כדאי שתדעו שאתם לא לבד. מדובר בתופעה נפוצה במיוחד, שקורית לאנשים רבים. לאנשים רבים מתקלקל המחשב, או כונן הזיכרון, וכך רבים מוצאים את עצמם זקוקים לשירותיה של מעבדה לשחזור מידע אבוד. והדבר השני שחשוב שתדעו זה שכיום, בזכות הטכנולוגיה המתקדמת, בהחלט יש מה לעשות עם זה.

איזה סוגי מידע אפשר לשחזר?

רוצים לדעת אילו סוגים של מידע אפשר לשחזר כיום? אז ככה… הנה 3 הסוגים העיקריים:

שחזור מידע ממחשבים

מאז שהמחשבים הנייחים והניידים נהיו נגישים כמעט לכל כיס, וכמעט לכל אחד יש מחשב בבעלותו, אז יותר ויותר אנשים נוהגים לשמור מידע במחשב שלהם. אך הבעיה היא שרוב האנשים לא מגבים את המידע שהם שומרים במחשב. ואז במידה והמחשב נהרס או מתקלקל, אז המידע השמור בו יכול ללכת לאיבוד. אבל גם במידה והמחשב שלכם נהרס או קרס – אין לכם מה לדאוג, שכן בימינו, בזכות הטכנולוגיה המתקדמת, שחזור מידע אבוד מסוג זה הוא אפשרי בהחלט.

שחזור מידע מדיסק קשיח ומכרטיסי זיכרון

אמנם, חלק מהאנשים מגבים את המידע שלהם על התקנים חיצוניים ועל כרטיסי זיכרון. אך גם אמצעי גיבוי אלו יכולים להיהרס – בין אם בעקבות נפילה מגובה, שריפה, טביעה במים, או בשל סיבה אחרת. וכך יכול להיות מצב שלא תצליחו לגשת למידע שאחסנתם על כרטיס הזיכרון. ואם המידע חשוב לכם ואתם רוצים לגשת אליו ולאחזר אותו, אז כנראה שתזדקקו לשירותי שחזור מידע מדיסק קשיח או מכרטיס זיכרון.

שחזור מידע מכונני SSD

ה-SSD הוא כונן זיכרון אלקטרוני, שפעילותו דומה לזו של הכוננים הקשיחים, אך נבדלת בכך שה-SSD מגבה ומאחסן מידע בעזרת הבקר ומנגנון הווירטואליזציה שמותקנים בו, בדומה לפעולתו של הדיסק און קי. וגם כונן ה-SSD, כמו אמצעים אחרים לגיבוי מידע, עלול להיהרס, כאשר במקרה כזה יש צורך לפנות למעבדה המתמחה בשחזור מידע אבוד מכונני SSD. אז אם כונן ה-SSD לא מגיב או משמיע רעש מוזר, כמו צליל תקתוק, ואם אתם מאחסנים בו מידע חשוב – אז אל תיקחו סיכונים. כבו את המחשב מיד, נתקו אותו מהחשמל ותפנו למעבדת שחזור מידע מוסמכת במהירות האפשרית.

אז אם המחשב קרס, או שכונן הזיכרון נהרס, ואתם מודאגים מהמידע שאבד – אין לכם מה לדאוג, כי היום סיכויי ההצלחה של שחזור מידע אבוד הם גבוהים מאוד. וגם אם אי אפשר לשחזר את כל המידע, פעמים רבות אפשר לשחזר את רובו.