פורטל העסקים המוביל בישראל

פרסום בעידן הדיגיטל

על מה נדבר?

פרסום בדיגיטל

זה כבר כמה שנים, שאנשי פרסום או שיווק, מתמודדים עם התופעה המדהימה של פרסום בעידן הדיגיטלי.
בעבר היה נהוג לכנות אותו שיווק / פרסום באינטרנט, ואילו כיום הוא מכונה שיווק דיגיטלי. או יותר נכון לומר שיווק בעידן המודרני. השיווק הדיגיטלי הוא "פסה", מכיוון שהכול היום הפך בעצם לדיגיטל.

ככל שחולפים הימים, כך נהפך עולם הדיגיטל ליותר משמעותי, בחיים של כל אחד מכם, בין אם אתם אנשים פרטיים, ובין אם אתם בעלי עסקים. אם בעבר היה מקום של כבוד לשיווק ברדיו, בטלוויזיה או בעיתונות הכתובה, כי אז כיום הטרנד הוא המדיה הדיגיטלית. לרבות – כל מיני פורטלים, מנועי חיפוש, או לחלופין הרשתות החברתיות – כל אלה הפכו לבמה השיווקית, שעל גביה נשען חלק ניכר מתקציב הפרסום או השיווק של כל אחד מכם.

המלצות לכל המתעניין להתחיל פרסום בדיגיטל בעידן שכולו דיגיטל

חשבנו במשך הרבה זמן, כיצד נוכל להעביר לכם את החשיבות של משרד פרסום בדיגיטל.
על כל פועלו, ועל כל רבדיו. ולבסוף החלטנו להציג לפניכם המלצות, אשר יכוונו אתכם בתחילת דרכם בעידן שכולו דיגיטל. והנה הן לפניכם –

  • עליכם לדעת, כי דיגיטל = שיווק. אין מדובר באלמנטים טכנולוגיים, כי אם מדובר אודות בני אדם שמבינים איש ברעהו.
    ממש כמו שהיה בעבר, "בימים הטובים". עליכם לחשוב מלכתחילה כיצד ברצונכם להתוודע אליהם, איפה הם ממוקמים בדיוק, וכיוצא בזאת.
  • השיטה של ניסוי וטעייה תמיד עובדת. מי שלא מתנסה, טועה וצודק – אינו מצליח. מכך נובע, שעליכם להתנסות ולעבור כמה שיותר חוויות, כושלות ומוצלחות כאחד.
  • עליכם לייצר, בכל זמן נתון, תשתיות ללמידה רציפה. מכונה משומנת בבתי עסק, שכל עת מלמדת, בתור חלק אינטגרלי מן מערך העבודה שבשגרה = זמנים כתובים מראש ביומן בגוגל לזמני למידה.
  • עליכם לרדת לפרטי הפרטים, קטנים כגדולים. מרבית בעלי העסקים טרודים "באלפי" משימות מדי יום, מה שמונע מהם לבחון כל פרט ופרט לעומק. אך כדאי שתפנימו, כי על מנת להצליח בשיווק דיגיטל, יש להעניק תשומת לב מלאה לפרטים הכי קטנים.

מה יספק לכם משרד דיגיטל?

למרות שכיום ניתן לצפות בפרסומים של הרבה משרדים דיגיטליים, שמבטיחים לכם "מאה אחוז הצלחה", כדאי שתדעו, כי לא כל משרד פרסום בדיגיטל מסוגל באמת לבצע זאת, במבחן המציאות. בכל התחום של הקידום, המון משרדי דיגיטל מחזיקים בידע מאוד שטחי בכל ההיבט של מנועי חיפוש. מומלץ, לשם הצלחה עסקית, שתתורו אחר משרד דיגיטל בעל ניסיון ומוניטין, שיצליח להביא את העסק שלכם לכדי גבהים אמתיים. ואין עסקינן אודות תקופה קצרה, של "זבנג וגמרנו", אלא שישאיר את האתר העסקי שלכם במקומות גבוהים במנועי החיפוש וברשתות החברתיות לזמן ממושך. חפשו אחרי משרד פרסום דיגיטלי, שיש לו הצלחות מוכחות.

ואיך בדיוק תמצאו אחד כזה? ובכן, קודם כל מפה לאוזן, השיטה הכי עתיקה והכי מוצלחת. תבררו עם קרובי משפחה, שותפים לעבודה, שכנים או חברים טובים – אם היה להם ניסיון מוצלח עם חברת פרסום כזאת או אחרת.
במידה ולא צלחתם את המשימה הזאת, תצרו קשר עם כמה חברות פרסום בדיגיטל, ותבקשו מהן המלצות מהלקוחות שהיו שלהן בעבר.

אל תתביישו. תתקשרו לכמה מהן, תבררו פרטים עסיסיים. כמו למשל – תמחור. איך הם מסכמים את השירות. האם העסק שלהם נחל הצלחה לאורך זמן רב? וכיוצא בזה.

כאשר אתם תרים אחר חברת משרד פרסום בדיגיטל, תבחנו את התחומים הבאים – מה ההתייעלות שלה בהיבט של הפקת תובנות לשם שיפור ביצועים לקראת כל מיני פרויקטים, קיימים ועתידיים.
בנוסף לכך, עשו סקר שוק מקדים, עבור הבנה של הצגת היתרונות העסקיים שלכם, ומיתוג השירות או המוצרים שלכם, בפני משרד הפרסום.

זאת ועוד, תוודאו עם חברת הפרסום בדיגיטל איזה אסטרטגיות היא יכולה לפתח, כמו גם כיצד היא הייתה מגדירה את הלקוחות הפוטנציאליים שלכם בצורה נהירה. ולסיום דברינו אלו, תבררו אם משרד הפרסום בדיגיטל מבצע מעקב שוטף ונוקב אחרי הביצועים הפרויקטליים שלכם, והאם הוא אכן מנהל אותו בפועל, כדי שתגיעו למטרות שאותן הגדרתם לעצמכם, בתחילת הדרך העסקית שלכם.

מהות השיווק הדיגיטלי דרך פרסום בפייסבוק

אף כאשר מדברים על השיווק הכי דיגיטלי כיום, הלא הוא פרסום בפייסבוק, עליכם לבצע הכנה מוקדמת, בהתאם לכמה כללי אצבע, שמתמקדים בשיווק הקונבנציונלי.
בשל זאת, בטרם תגיעו להחלטה סופית היכן בדיוק לפרסם בפייסבוק, ובאיזה נתיב פרסומי לבחור, אתם עשויים להבין מי הוא בדיוק קהל היעד שלכם.

מה היתרונות שלכם, על פני המתחרים שלכם, ומה בדיוק מרכיב את השירותים או את מוצרי הדגל שלכם. רק לאחר הבנה ומיפוי מעמיקים, תהיו ותרגישו מוכנים להתחיל לפרסם בפייסבוק.

למה יש להתייחס כשבוחרים במסלול של פרסום ממומן?

כשדנים על צורת פרסום כזאת או אחרת, אורגנית או ממומנת, קיימים כמה נתונים שיש להתייחס אליהם בכובד ראש. והפעם בחרנו דווקא להתמקד באלמנט של פרסום ממומן.
עליכם להחליט מה התקופה שאתם רוצים שהפרסום יהיה פעיל. וכמובן, להתכתב היטב עם מסגרת התקציב שלכם, מתוך ניסיון אמתי שלא לחרוג ממנה, לטובת בית העסק שלכם.
כמו כן, כשדנים בהיבט הקריאטיבי של הפרסום הממומן – עליכם להתייחס לכל הנושא של עיצוב חזותי של המודעה שלכם, לרבות הנוסח של הטקסט שברצונכם להעלות לאינטרנט.

בעודכם בודקים את כל הנתונים, ומקפידים להתנהל בהצלחה לפיהם, משמעותי שלא תשכחו כלל אלמנטרי – בכל פלטפורמה יש קהל יעד אחר.
מי שגולש באינסטגרם או בפייסבוק, אינו דומה למי שגולש, לדוגמה, במנוע החיפוש המרכזי גוגל.

יש מקומות שהגולשים לא מגיעים אליכם, כדי לרכוש מכם שירות או מוצר, כי אם הם מגיעים על מנת לצפות בתכנים, שאותם שיתפו מי שהם מכירים.
זאת הסיבה שמשימה זאת כה מאתגרת ומעוררת סקרנות. עליכם לעשות ככל שלאל ידכם, על מנת למשוך את תשומת הלב של כל גולש שמתוודע למודעה שלכם, במקרה או שלא במקרה, ולא "לוותר" עליו בקלות.