פורטל העסקים המוביל בישראל

ייעוץ עסקי לאנשי דיגיטל

על מה נדבר?

ייעוץ עסקי

אין דבר יותר מרגש מאשר להקים עסק חדש. ברם, עם כל כמה שאתם בוודאי מוכשרים, ייתכן ותגלו כי זה לא ממש פשוט, כמו שחשבתם בהתחלה.
תידרשו לדאוג למצבת כוח אדם, לבחור תמהיל שיווקי, למצוא ספקים ולהתכתב עם דרישותיהם.

לנהל תקציב מדויק. להתמודד עם הבנק. לבנות תכנית אסטרטגית, וכולי.
בהחלט המון משימות לאדם אחד. לכל דעה ועניין.
בשל חוסר ידע, או לחלופין חוסר זמן, העסק שלכם עלול להתדרדר מהר במדרון התלול, כלפי מטה,
ושנייה לפני שהכול קורס לכם מול עינכם, כדאי שתשיגו ליווי עסקי. ויפה שעה קודם.

ייעוץ עסקי מאפשר לכם לראות את כל התמונה AS IS.
וזה נעשה מתוך ראייה אובייקטיבית. ראייה ללא כל משוא פנים. ללא נטייה כלשהי לכאן או לכאן.
ניכר כי בעשור האחרון, עם התפתחותה של הטכנולוגיה, בקצב מסחרר, המון עסקים העבירו את פעילותם לאופן מקוון.
עם כל המעלות שניתן להפיק מכך, נוצרו אף המון אתגרים. מדובר אודות חברות שלא יודעות באמת לעבוד בכל תחומי הדיגיטל.
נוצרו פערים בין ההבנה הבסיסית של בעלי חברות הדיגיטל, לבין מעקב תמידי אחרי ביצועי החברות, תוך תעדוף מה נכון ומה לא נכון. לכאן בדיוק נכנס היועץ העסקי, שכל איש דיגיטל חפץ ביקרו.

לניסיון של ייעוץ עסקי אין תחליף

כאשר מחפשים ייעוץ עסקי בתחום הדיגיטלי, ראשית כל, חייבים לחפש יועץ בעל רקורד מרשים, עם ניסיון למכביר.
כאשר מומחיותו מוכחת בתחום הדיגיטל. אין כל תחליף, ולא יהיה כזה, לאלמנט הניסיון הרב של היועץ העסקי.
הוא יידע בדיוק לכוון אתכם להגיע "לדרך המלך". הוא יאתר עבורכם אינפורמציה חשובה של חברות שפועלות בתחום ספציפי, מתוך הסוואה של כל מיני שמות אחרים.

הוא בקי בידיעת סוגי מסעי פרסום אפקטיביים או לאו. הוא ימצא לכם מי המתחרים האמתיים שלכם בתחום הדיגיטל.
וכיוצא בזאת. בוודאי עם פתיחת העסק שלכם, שמתם לב, כי אתם לא לבדכם במערכה. אין בית עסק שאין לו מתחרים.

ניתן לומר בפה מלא, כי ככל שהשירות או שהמוצרים שאתם מציעים יותר פופולריים, באופן הזה יש לשער, כי כמות המתחרים שלכם רבה יותר.
ליווי עסקי לאנשי דיגיטל אמור לסייע לכם להגיע לכדי החלטה מושכלת של אסטרטגיית תגובה – אל מול כל המתחרים שלכם בשוק.

מה ההבדל בין ייעוץ עסקי פיננסי, לבין ייעוץ שיווקי?

באופן כללי, יש מנעד רב של יועצים עסקיים. כמו לדוגמא – יועץ מומחה.
או לחלופין יועץ ביטוח. או רואה חשבון. או יועץ השקעות, וכיוצא בזה.
אבל יש שני סוגים של יועצים עסקיים, שתמיד תצטרכו, בתור בעלי עסק, את שירותיהם. ולהלן נסביר לכם את שניהם.

  • יועץ שיווקי – הוא לא אמור להתמצא בכל מה שקשור לתחום הפיננסי. באם תבקשו ממנו לבנות לכם תכנית עסקית שיווקית, מבלי שהוא מומחה להיבט הפיננסי, הדבר עשוי להסב לכם לנזק בלתי הפיך. הוא כן עשוי לעזור לכם להרחיב את נפח המכירות שלכם, ולמנף את המוצרים והשירותים שלכם קדימה. בעוד הוא מסוגל לעשות זאת, ייעוץ עסקי פיננסי יכול לבדוק את החברה שלכם מתוך רזולוציות יותר מדויקות.
  • יועץ עסקי פיננסי – אמור להוות את האורים והתומים שלכם. וזאת משום שהיועץ העסקי יעזור לכם לפתח אסטרטגיות פיננסיות מוצקות לזמן רב, שמכילות הגדרות נכונות של מטרות לכעת ולראייה קדימה. היועץ העסקי הפיננסי ילמד אתכם ליצור אלמנטים שישפרו את צורת ניהול העסק שלכם, כמו גם ינחה אתכם בכל מיני שיטות עבודה מומלצות. מכך נובעים ההבדלים בין יועצים שיווקיים לבין יועצים פיננסיים, שהראשונים מתעסקים רק בכל מה שקשור לצד השיווקי של העסק.