פורטל העסקים המוביל בישראל

ייעוץ עסקי בישראל 2021

על מה נדבר?

ייעוץ עסקי

במודל ייעוץ מיוצר, אתה הופך את המומחיות שלך לשירותים מיוצרים – סדרה חוזרת של צעדים המספקים תוצאות צפויות ללקוחות. על ידי הצעה מרובה של הצעות, אתה יכול לתת ללקוחות את מה שהם אוהבים ולספק את התוצאות שהם רוצים. לדוגמא, נניח שאתה יועץ מכירות ועוזר לחברות בתחומי התוכנה העסקית והטכנולוגיה.

אם אתה טוב בפיתוח רעיונות חדשים שעובדים, לא תתקשה למצוא לקוחות. בשלב מסוים, רוב החברות זקוקות למישהו שיספק עזרה ראשונה בכדי שהדברים יתגלגלו.

במודל של חברת ייעוץ, אתה אחראי על ניהול החברה ושיתוף פעולה עם לקוחות בפרויקטים. במקום לעבוד על פרויקטים של לקוחות, אמנדה מובילה צוות יועצים שמיישם פרויקטים עבור לקוחותיה. אם אין בייעוץ שלך לקוחות, אין לך ייעוץ.

מודל הייעוץ יכול להיות נהדר עבורך אם אתה לא רוצה להתמקד בעבודה השוטפת שלך ורוצה לבנות עסק שעובד בשבילך ורוצה למכור אותו יום אחד

אבל זה אולי לא מתאים לך מכיוון שאולי אתה לא אוהב לנהל אנשים, לא אוהב את הרעיון של שולי רווח נמוכים או מרגיש לחוץ מכדי לעשות משכורות.

יש מגוון רחב של בעיות עסקיות שבשבילן יועצים יכולים להציע פתרונות וסוגים שונים של יועצים מביאים רעיונות שונים לשולחן

למרות הביקורת של יועצי הניהול, הם יכולים להוסיף ערך מוסף לחברה הבינונית שלך, אז אתה צריך לדעת כיצד להשתמש בהם נכון.

כאשר יועץ לאסטרטגיית ניהול הגיוני לחלוטין אם ברצונך להגדיל את היכולת הכללית שלך או להרחיב את נתח השוק שלך

להרחיב את תיק המוצרים שלך, לבנות מחדש את החברה הבינונית שלך כדי לקדם יעילות ורווחיות, לקנות מתחרה קטנה יותר, או הרחיבו את נתח השוק שלכם – הבחירה היא אינסופית. ליועץ מוסמך יש הבנה מעמיקה של השוק המסוים שלך ויכול להכניס שיטות עבודה מומלצות מהתעשייה שלך ומענפים אחרים לעסק שלך.

יועצי ניהול עובדים עם בעלי עסקים לפיתוח תוכניות עסקיות

לזהות צרכים שיווקיים ולפתח את הכישורים הדרושים לבעלות על עסקים. יועצי ניהול העובדים בענף המסעדנות הם בעלי רקע מנוסה בתחומים כמו עלויות מזון, כוח אדם ושיווק מסעדות. ליועץ ניהול העובד בענף הבריאות יש רקע חזק בתקצוב מערכת הבריאות.

יועצי ניהול מציעים ייעוץ ניהול שיסייע לארגונים לשפר את ביצועיהם ויעילותם

הם מנתחים חברות ומפתחים פתרונות המסייעים לחברות להשיג את יעדיהן. ליועצי ניהול יש ניסיון בתחומים רבים שעושים עסק מצליח, כולל מימון, מכירות, תפעול ושיווק.

יזמים צריכים לשקול העסקת יועץ עסקי אם הם זקוקים לסיוע בפרספקטיבה של הדרך שבחרו או כזרז לשינוי בתוך החברה שלהם.

חברות ייעוץ לניהול אינן משתפות פעולה עם אף אחד מהעסקים הקיימים של החברות שהוזכרו או עם חברות ייעוץ בהקמה

ניהול שינויים מתייחס לעבודה עם חברה קיימת בכדי לספק שירותי ייעוץ ניהול. מרבית העסקים הקטנים והסטארטאפים מציעים שירותי ייעוץ כל הזמן, בעוד חברות גדולות מקימות עסקים חדשים לעבודה עם יועצים.

חברות הזנק עסקיות אינן זקוקות לעקומת למידה, ויועצים עסקיים יכולים להציע ערך מדיד ללקוחותיהם. יש לך עובדים וחברי צוות מוכשרים שיכולים לספק ערך מהיום הראשון.

חברות ייעוץ לסטארט-אפ הן מסוג החברות שחברה חדשה יכולה לסמוך עליהן ויש להן סיכוי טוב יותר להצלחה. לחברות ייעוץ ניהול יש קשרים טובים וקשרים עם מוכרים.

יועצים הם מומחים ומומחים בתחום מסוים עם תחום ידע רחב בנושא מסוים. על מנת להיות יועץ צריך תואר ראשון ומומחיות בתחום הרלוונטי.

יועצי ניהול משמשים כיועצים מקצועיים המסייעים לחברות להשיג את יעדיהן ולייעל את הפעילות בתחומים עסקיים ספציפיים כגון מכירות

IT, פיננסים, שיווק, ניהול שרשרת אספקה, משאבי אנוש, תפעול, הנדסה וביטחון. בנוסף למענה על שאלות, מדריך זה מכיל טיפים חשובים להפיכת יועץ ניהול בשוק העבודה של ימינו.

שכרם של יועצי הניהול משתנה בהתאם לגורמים כגון הכשרה, ניסיון וסוג ענף הייעוץ. PayScale מעריך כי שכר הבסיס השנתי הממוצע של יועץ עסקי הוא כ 75,000 $, אך יועצים רבים מרוויחים סכומים של שש ספרות על ידי חיוב לשעה, לפרויקט או לחודש.

היועצים יודעים שהם יכולים להשיג כיסוי פוליטי על ידי לקיחת האשמה בשינויים לא פופולאריים

כגון צמצום מספר העובדים או אמצעי קיצוץ אחרים. במילים אחרות, ליועצים יש דברים לדאוג להם, כמו תרבות ארגונית, מוסר עובדים ונושאים אחרים העומדים בדרכו של ארגון שמנסה לחולל שינוי. יועץ טוב יכול לספק נקודת מבט אובייקטיבית ורעננה מבלי לדאוג למה אנשים בארגון חושבים על התוצאות או על אופן השגתם.

היועצים העסקיים הטובים ביותר לוקחים את הזמן ללמוד כמה שיותר מבעלי עסקים ועובדים

יועץ צריך להיות מוכן להתעדכן בתגליות חדשות בתחום ההתמחות שלו ולהיות מוכן ללמד לקוחות חדשים מה הם צריכים לעשות כדי להישאר תחרותי. השלב הראשון עבור יועץ ניהול הוא שלב הגילוי, בו המטרה היא להכיר את העסק של הלקוח.

האחריות המקצועית של יועץ

היא לשאול אילו בעיות מעלות ויש לפתור אותן. יועצי ניהול צריכים לדחות או לקבל את התיאור המקורי של הלקוח. אם הלקוח זקוק לעזרה בהגדרת הבעיות האמיתיות, הרשויות יטענו כי מנהלים הנחושים להשמיד את בעיותיהם אינם זקוקים ליועץ ניהול.

יועצים עסקיים בארצות הברית מקבלים יותר משני מיליארד דולר עבור שירותיהם 1

חלק גדול מהכסף הזה מושקע עבור נתונים לא נוחים או המלצות מיושמות בצורה גרועה 2. כדי להפחית בזבוז, הלקוחות צריכים להבין טוב יותר מה יכולה עבודת ייעוץ לעשות. יועצי ניהול מזהים דרכים לגדל עסק, להגדיל את הרווחים ולהגביר את היעילות. הנושאים כוללים בעיות בעלות וניהול, כמו גם זיהוי בעיות חדשות שיועץ ניהול יכול לזהות בשל אובייקטיביותו.